2013/04/05

Crystal Cove Escape

Yeni kaçış oyunu Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

1 yorum:

  1. balıkların gözlerine göre banyodaki kutuyu ayarlayınca gümüş anahtr
    h ye girdim hrita aldım haritadan mavi kristal
    m de çiçeklerin arkasından kırmızı kristal
    karşıda Tau Poi yazıyor
    kapının en üstünden mindz coini
    n de soldan top
    q dan çekiç
    r de taşları koyacağımız panel
    x den snorkel
    s de tenis topunun arkasından top
    bayraklarda renk sırası var
    ve kürek aldım
    snorkelle u daki hvuzdan top
    p den top
    d den tlfn ve top
    topları ı daki kutuya koyunca siyah anahtar
    siyah anahtarla o ya girdim
    tornavida ve yastığın altından turuncu taş aldım
    v de havuzdan tornavidayla mavi taş
    w de şimdi gördüm yeşil kristal
    x de kürekle kumu kazınca sarı taş
    kristalleri mavi kırmızı yeşil diye r de ki panele koyunca turuncu değişik kristal aldım
    k de havalandırmayı tornavidayla açınca beyaz anahtar
    beyaz anahtarla c ye girdim
    c deki kutuda heat yazıyo ve şifre istiyo
    duvarlardaki rakamlara göre yeşil 6 sarı 8 kırm. 2(onu görmedim ama salladım) yapınca yeşil taş
    heatı tlfndaki yerlerine göre düşünüp 4328 yazınca pembe taş

    YanıtlaSil