2013/03/02

The Cursed Castle Escape

Yeni oyun Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

1 yorum:

  1. küpün yanındaki taşın altından tel
    kapının sol üstündeki taşı kaydırınca şekiller çıktı
    o şekilleri yerdeki panele girince anahtar var ama alınmıyor
    kapının üstünden kelebek
    ilk ekrandaki en üstte bulunan yönleri kapılı ekranda yerdeki panele girince açıldı
    kelebeği sandığa takınca başka bi item aldım
    aldığım itemi küplü ekranda yuvarlak panele taktım tuşlarına basınca döndü
    açılan yerden yine başka bir item aldım
    onu da ilk ekrandaki yuvarlak yere takınca anahtar
    anahtarla yeşil tuşlu sandıktan yuvarlak item
    kuru kafalı heykelin sağ kolundan kağıt
    kağıda göre kapının sağ tarafını yapınca sarı top
    onu kuru kafaya takınca item o itemi de sağdaki kafa şeklinde sütuna takınca çivi
    çiviyle oval şeklindeki item birleşti
    küpün arkasından çekiç aldım
    çiviyi oval iteme çakınca delikli oldu
    onunla kumlu sandıktan pembe item aldım
    o itemi kuru kafalı ekrandaki panele taktım
    baklava şeklinde item aldım
    onu küpe taktım açıldı teli içine soktum ucu yandı
    onunla anahtarı aldım kapıya taktım çıktım
    umarım anlatabildim :)

    YanıtlaSil