2013/02/11

The Secret Temple Escape

Yeni oyun Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

1 yorum:

  1. soldaki küpten item
    onu klozete benzeyen nesneye takınca sarı bir item aldım
    onu da ilk ekrandaki turuncu yere taktım kolmuş onlar hareket ediyolar şimdi
    gri kürsüye benzer nesnenin sol tarafına tıklayınca rakam var
    o rakamlara göre ilk ekrandaki baklavalara tıklayınca yuvarlak taş aldım
    taşı kahverengi dolaplı ekranda sol taraftaki nesneye takınca yine bir item
    o da kolmuş o kolu da yuvarlak tablolu ekranda sol alta takınca yine item
    o itemi de aynı ekranda sağdaki yere takınca dümen aldım
    dümeni kahverengi dolaba takıp döndürünce başka bir dümen aldım
    o dümeni de kapılı ekranda sağ tarafa takınca yuvarlak taş
    yuvarlak taşı duvardaki tabloya takınca döndürüp kılıç aldım
    kılıçla klozete benzer nesnenin alt tarafındaki yuvarlağa tıkladım anahtar aldım
    anahtarla kapılı ekranda soldaki dolaptan yarım ay şeklinde taş
    sarı kollu yeri denerken açtım
    aldığım itemi oraya taktım
    uçları sola gelecek şekilde ayarlayınca anahtar aldım(kapılı ekranda soldaki tablonun alt tarafında ipucu vardı)
    uzaktan bakınca nasıl açtığım gözüküyo
    iki kolu da altın bir üstüne getirmişim
    anahtarla aynı ekranda sağdaki yeri açtım baklava aldım
    duvardaki yerine takınca tablodaki tuşlara hangi sırayla basıcaz gösteriyo
    gösterdiği sırayla basınca anahtar aldım çıktım
    hayret bu seferki kolaymış:)

    YanıtlaSil