2013/02/01

Study Room Escape

Yeni oyun Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

7 yorum:

  1. Merhaba
    Gece lambasını prize takıp anahtar aldım.

    YanıtlaSil
  2. Anahtar ile kitaplığın altındaki sağ alt çekmeceyi açıp tornavida aldım.

    YanıtlaSil
  3. Sandalyenin ayak kısmından buruşturulmuş kağıt aldım.Kağıdı about item yaptım üzerinde rakamlar var.

    YanıtlaSil
  4. Halının sağ alt köşesinden kibrit kutusu gibi bişey aldım.

    YanıtlaSil
  5. Kibrit kutusu dediğim şey silgiymiş kağıttaki rakamları sildim geri kalan rakam şifreymiş bu şifreyi bilgisayar masasındaki şiffreli yere girdim kalemtraş aldım.

    YanıtlaSil
  6. Tornavida ile sandalyenin oturulan kısmızı kesip anahtar aldım.
    Anahtar ile lambanın olduğu komidinin orta çekmecesini açtım saç tokası aldım.

    YanıtlaSil
  7. Toka ile sağdaki kapıyı açıp oyunu bitirdim...

    YanıtlaSil