2013/02/22

SSSG Secret Mission

Yeni kaçış oyunu Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

1 yorum:

  1. kürek bulup soldan haritayı aldım
    l de peçete fdb harfleri ve mindz coini aldım
    c den teleskop
    ı dan çanta ve sağdaki küllükten top
    d deki yeşil yere telekopla bakınca 534 rakamı rakamı çantaya yazdım ama tek ışığı yandı
    peçetedeki harflerin karşılığı 642 rakamını da çantaya yazınca kart aldım
    kartla p ye girdim
    n deki bardaktan top
    q da çekmeceden tornavida ve kağıtta tlf nosu
    saatteki rakamlara göre q daki kutuyu yapınca bıçak
    o daki çekmeceyi tornavidayla açıp top aldım
    m deki kutuya resimdeki Lac Rod I yazısını anagramda çevirtip cordial yazdım çekiç aldım
    t deki koltuğu bıçakla kesince gümüş anahtar
    toplar u daki kutuya konacak
    d den şnorkelle topu aldım
    g de çarpılı yere çekiçle kırıp top aldım
    gümüş anahtarla o daki çekmeceden top
    topları u daki kutuya koyunca gold anahtar
    gold anahtarla r ye girdim r deki şişelerin rengini s deki kutya girince siyah anahtar
    o daki dolabı siyah anahtarla açtım
    kağıttaki rakamlara göre şekilleri yapınca(köşe sayılarını vermiş)
    kart gibi bişey aldım bitti
    teşekkürler:))))

    YanıtlaSil