2013/02/01

Lonely Asylum

Yeni kaçış oyunu Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

4 yorum:

  1. ilk ekrandan harita ve kolu aşağı indirdim
    g den kitap h den şişe
    şişeyi alınca mor ışıkları da toplamaya başladım
    ı da notalar var ama ipucu bulmak gerek
    s de de kolu indirdim
    kitabın bir sayfasında romen rakamları var ve gümüş anahtar aldım
    t den limon
    x te gitardan beyaz taş
    w den tornavida
    gümüş anahtarla a ya girdim kedi heykelciği aldım
    b den mavi taş
    limonla kitabın kirli sayfasına tıklayınca rakamlar ve karşılığı harfler çıktı
    kitaptaki sayıları piyonodaki harflerle eşleştirip roma rakamlarının sırasıyla basınca mor anahtar aldım
    mor anahtarla v ye girdim
    v de kolu indirdim lavobanın deliğini açmak için levye gibi bişey lazım sanırım
    kedi biblosunu q da sol tarafa koyunca mor taş aldım
    aynı yerde tornavidayla aynaya tıklayınca kırmızı anahtar
    kırm. anahtarla d ye girdim
    bıçak aldım
    c de kolu indirdim yerden wrench aldım
    bıçakla r de koltuğu kestim kırmızı taş aldım
    wrenchle v de lavobadan çakmak aldım
    b de gaz maskelerinin birine çakmakla tıkladım kayboldu sanki bişey de alamadım

    YanıtlaSil
  2. camın önünde koltuk ve kuş bulunan yerde tam ortadaki kolu çekince anahtar veriyor

    YanıtlaSil
  3. kasayı buldum şifre istiyor 6 haneli sayı
    ip ucu
    TESNEV
    SAYISAL DEĞERİ 251554 AMA ŞİFRE OLARAK AÇMIYOR

    YanıtlaSil
  4. BU ARADA ŞİFRE 125455

    YanıtlaSil