2013/02/05

Fine Sitting Room Escape

Yeni kaçış oyunu Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

1 yorum:

  1. yastığın altından anahtar anahtarla beyaz dolaptan mavi anahtar ve fırça
    abajura tıklayınca yuvarlaklar çıkıyo onları mavi anahtarlı yere yaptım çekiç aldım
    yine anahtarla diğer dolaptan yeşil ve kırmızı anahtar
    fırçayla tabloya tıkladım deer yazısı çıktı yeşil anahtarlı yere yazdıum jilet aldım
    sandıktaki okları tıklayınca yönleri gösteriyo o yönleri kırmızı anahtarlı yere yaznca bant sanırım aldım
    bantla raflı dolabın yanından turuncu anahtar
    çekiçle kutudan mor anahtar
    mor anahtarlı yerdeki puzzle yapınca tornavida
    j,iletle kırm. yastığın altından sarı anahtar
    fincanlara göre sarı anahtarlı yeri yapınca yapıştırıcı
    yapıştırıcıyla renkli anahtarların olduğu dolapta ortadaki griye tıkladım ama pek bişey olmadı
    saati buldum sonunda yeşil 50 kırmızı 14 turuncu 35
    tornavida aldım yine
    ortdaki gri yere tıkladım
    açıldı
    tanahtara da diğer tornavidayla tıklayıp aldım ve çıkış

    YanıtlaSil