2013/02/28

Egyptian Palace Escape

Yeni kaçış oyunu Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

1 yorum:

  1. ilk ekranda yerdeki harflerin sırasına göre kedili sandığa tıkladım anahtar aldım
    anahtarla kilitli dolabı açıp sopa aldım
    sopayla uzun vazoyu kırıp parça aldım
    parçayla sopa birleşti
    onu ilk ekrandaki ateşle yaktım
    adam heykelindeki meşaleyi yakınca onunla prizma aldım
    ilk ekrandaki panele taktım
    yine meşaleli ekranda sandığın renkleri yeşil sarı...en koyu renk aradakini bilmiyorum deneme yanılmaydı...ucu sivri item aldım
    onunla vazolu ekranda yerdeki taştan yeşil bir item aldm
    7392 ya da 7329 da olabilir yuvarlak yerden bir prizma daha aldım
    ruloların boylarına göre orta en kısa en uzun orta dolaptan yarım ay şeklinde bi item alıp tabuta taktım
    http://i45.tinypic.com/28rcrpv.jpg(arapça sayılar)
    buna göre son kalan dolaba o sırayla bastım bi yarım daire daha
    onu da ve yeşil itemi de tabuta takıp son prizmayı aldım yerinde taktım ve çıktım
    teşekkürler :)))

    YanıtlaSil