2013/02/07

Classic House Escape

Yeni kaçış oyunu Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

3 yorum:

  1. mutfaktaki gri dolabı açınca elmada 2 rakamı salondaki meyve kasesinde de 1 rakamı var
    ayrıca yine gri dolapların birinden kağıt aldım 10005 rakamı
    1 rakamının olduğu dolaba apple yazınca çanta çantadan da ruj aldım
    2 rakamının olduğu dolaba tomato yazınca kalem kutusu kalem kutusundan da kağıt
    rujla kağıda tıkladım 3046 rakamı verdi

    YanıtlaSil
  2. rakamı salondaki dolaba girince kitap kitapta 1886 rakamı
    rakamı mutfaktaki dolaba girince kaseden üzüm

    YanıtlaSil
  3. üzümleri saymak gerekiyomuş meğer 12 yazınca dolaptan anahtar
    anahtarla yatak odasındaki çekmeceyi açtım
    tlfn aldım tlfna 10005 girince tuşlarıyla gelen msj da 1000 rakamı
    onu da ilk ekrandaki dolaba girince anahtar ve çıkış...

    YanıtlaSil