2013/02/17

Archer Room Escape

Yeni kaçış oyunu Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

2 yorum:

  1. kedinin arkasından kol aldım en soldaki yuvarlağa taktım çevirdim içeri girdim
    ilk soldaki odada vazoların arkasından dart oku aldım sağdaki darta attım sayılar çıktı
    en soldaki odaya girdim okların arasından dart oku aldım
    aynı odada ortadaki darta attım dart oku ve kol aldım
    dart okunu ilk sol odada soldaki darta atınca yine rakam verdi
    o rakamı aynı odadaki çekmeceye girince kol aldım o kolu aynı odadaki dolaba taktım dart okları aldım
    diğer darttaki 58 rakamı ortadaki odanın kapısına yazıp içeri girdim
    dart oklarını o odadaki dartlara attım 2 ve 8 rakamlarını verdi
    kırmızı oku aynı odada dolabın yanındaki nesneye taktım döndü
    yazıcağım rakamları bulmam gerek
    koridorda yerdeki koroların birinin altından anahtar aldım
    anahtarla ilk sol odada ortadaki çekmeceyi açıp dart oku aldım
    onu da ortadaki odadaki darta attım 7 rakamı verdi

    YanıtlaSil
  2. burası kopya: ortadaki yeri bütün sayıları 8 yapıyoruz içine 7 yazınca çark alıp kolla birlikte kapıya takıp çıkıyoruzz

    YanıtlaSil