2013/01/22

Yuuri Escape 8

Yeni oyun Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

1 yorum:

  1. selamm
    otların arasından civciv
    bi de duvarda şekil var
    dolapptan makas
    buzdolabından mısır ve yumurta
    yumurtayı kaseye kırdım civciv
    masanın sağından civciv
    kurbağanın fermuarını açtım civciv
    duvardaki boşluğa mısırı koydum civciv geldi aldım
    duvardaki şekle göre sağ sol sol sağ sol sağ sağ sol yaptım yukardan bişey çıktı
    buzdolabın solunda duvardan çubuk
    çubukla yukardan sarkan şeye vurdum civciv ve anahtar aldım
    anahtarla dolabı açtım makasla ipi kestim civciv aldım 4625 yazıyo
    dolaba yazdım civciv ve çubuk aldım
    cubukları makasa taktım tavandaki balonu kestim civciv
    tabağın içine tıkladım bi civciv daha 10 etti birleştiler ok yaptılar gösterdikleri yere tıklayınca anahtar aldım çıktım

    YanıtlaSil