2013/01/08

Unchino Escape

Yeni kaçış oyunu Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

5 yorum:

  1. selammm
    üst çekmeceden adam aldım kıpır kıpır
    halıda şişkin yerde adamın kafasından kağıt
    duvardaki dolabın çekmecesinden adam
    mutfakta musluktan adam
    üst kata çıktım tersten 5419 yazıyo
    kadının elindekine tıklamayın ölüyosunuz
    adamın elindekine bastım kadın uçtu yerden adam aldım
    5419 aşağıdaki rafı açtı ipucu var
    sol sağ sol alt üst sağ
    odadan arkada görünen odaya geçtim kapıdan geçince lavabodan adam aldım
    çöpten bi adam daha
    görünen kapıdan wcye girdim iki adam sohbet ediyo bi sopa aldım
    diğer kapıdan girince duş :9 delikten bi adam daha

    YanıtlaSil
  2. sopayla üst kattaki budamsı heykelin üstünden kırmızı top
    topu aşağıda arkadaki odadaki boruya attım sopayla sol uçtan vurdum
    sağdaki dolaba kağıda göre
    kırmızı 9
    yeşil 8
    sarı 4
    mavi 1 yaptım açıldı mavi top aldım
    mavi topu da arka odadaki boruya attım sopayla tıkladım adam düştü alt dolaptan adamı aldım

    YanıtlaSil
  3. sol alt sol üst sağ üst sol alt sol üst sağ alt
    dolaptaki rakamlar ile üst kattaki güneş şeklindekileri birleştirince bulunuyo 1 ve 2 beyaz yazılmış üst katta 1 ve 2 ye denk gelen beyaz yerlere diğerlerinde siyah yerlere bakıyoruz raptiye gibi bir şey aldım üst kattaki duvarda panele taktım aktif oldu

    YanıtlaSil
  4. kutunun içindeki renkler ve raftaki (nesnelerin altında) renkleri birleştirince
    beyaz mor mavi
    mavi sarı yeşil
    yeşil beyaz kırmızı
    anahtar aldım
    arka odada dolabın içindeki yeri açtım topları geri aldım yeşil top gerekiyo

    YanıtlaSil
  5. çöpten bi adam daha aldım etti 9
    adamları budamsı heykelin önündeki yere koydum ayaklarını ayarlıycam dolaptaki ipucuna göre
    bize göre sol ayak havada sağ ayak havada sol ayak havada iki kol yukarı
    öndeki adama tyıklayınca yeşil top düşüyo
    suratlı yere topları yerleştirdim yeşil kırmızı mavi
    anahtar aldım çıktım

    YanıtlaSil