2013/01/20

The Lost Temple Escape

Yeni kaçış oyunu Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

3 yorum:

  1. selam fatoş ben sanırım ilk oyuncuyum :)

    YanıtlaSil
  2. bu çin çonların yaptığı bazı oyunları sevmiyorum :p

    YanıtlaSil
  3. soldaki vazoda 8285 rakamı (rakam değişiyo herkeste)
    kapının üstündeki yaratığın ağzından kağıt
    kağıttaki şekilde görünen yeri bulup tıkladım şifre yeri 8285 yazdım karo aldım
    karoyu duvardaki karo şekline taktım yarım daire şeklinde bir şey aldım
    yarım daireyi kum saatine benzeyen nesneye taktım kanat aldım
    kanatı meleğe taktım anahtar aldım
    anahtarla dolabı açtım çekiç
    çekiçle kapının solunda yerdeki bölmeyi açtım güneş şeklinde item aldım
    itemi pervanenin altındaki yere taktım buton aldım
    butonu yeşil dolabımsı yere taktım hepsinin yönü sağa bakacak şekilde ayarladım baltamsı bir şey aldım
    baltamsı nesneyle soldaki vazonun sol kenarına tıklayınca gelen ekrandaki itemi aldım ne oldukları hakkında hiçbir fikrim yok :)
    aldığım itemle pervaneyi sıkıştırdım kol aldım
    kolu sivri burunlu yere taktım çervedeki (kapının solunda duvarda) oklara göre sağ üst sağ alt sol yaptım levye aldım
    levyeyi ortadaki küçük kahverengi mengeneye taktım açtım adam sembolü aldım
    adamı sarı nesneye taktım açıldı açılan yerdeki kareleri siyah yaptım anahtar aldım
    kapıya taktım çıktıııım


    YanıtlaSil