2013/01/02

Speedy Beach Escape

Yeni kaçış oyunu Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

3 yorum:

  1. selammmm
    ilk ekranda elektrik düğmesini indirdim
    sağ ekrana geçince harita aldım tabloda da 1793 yazıyo
    ilk ekrana döndüm kutuya 1793 yazdım anahtar aldım
    Ndeyim düğmeyi indirdim masanın üstündeki fincandan pembe taş aldım
    Mde kağıtta el hi lo yazıyo düğmeyi indirdim çekmeceden top aldım

    YanıtlaSil
  2. Lden kibrit ağaçtan top
    Kda düğmeyi indirdim ekranın sol alt kısmında koltuğun altından top
    Nde mumu yaktım top
    Pde yatağın köşelerindeki uzantıların birinin tepesinden top
    Kda kutuya topları yerleştirdim mavi anahatr
    Oyu açtım anahtarla

    YanıtlaSil
  3. Odaki kutuyu hollie açtı sarı anahatar
    Fde rüzgar çanına tıkladım mavi taş
    Eden kürek
    Gde ağaçtan sneaky coin ve renk sıralaması
    Hdeki yılanı kürekle aldım aldım da naptım bilmiyom
    Adan kürekle sarı taş
    Cde şekiller daire üçgen yıldız daire yaklaştığımız nesnenin kenarından turuncu taş
    Gdeki kutuyu açtım şekillerle gümüş anahtar
    Iyı açtı anahatr çekmeceden tornavida küvetin içinden kırmızı taş
    Kdaki havalandırmayı açtım tornavidayla yeşil taş
    Qda şampuanların arkasından mor taş
    Oya yerleştirdik taşları mor yeşil mavi kırmızı turuncu sarı pembe anahtar aldım jet skiye bindik gittik

    YanıtlaSil