2013/01/18

R.S.F Escape

Yeni oyun Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

3 yorum:

  1. sselaaam
    saksıdan coin
    üst raftan coin
    bi alt raftan coin
    saatte sarı renk 3ü kırmızı 1i gösteriyo
    alt raftan coin
    posterden coin
    köpeğin şapkasının altından coin
    rafta kitabın arasından coin
    çekmeceden coin
    takvimde 2013 yazıyodu bavula girdim anahtar aldım
    anahtarla dolabı açtım
    coinlardan biri ilk makineye uydu kart aldım karo 10lu

    YanıtlaSil
  2. coinları renklerine göre makineye atıyoruz kart alıyoruz bu sefer karo papazı geldi
    maça 2-maça 1-kupa vale-kupa 2- sinek papaz- kupa 3
    2 coinım eksik 10 makine var
    raftaki lambayı yaktım kristalde 66 rakamı göründü dolaba yazdım açıldı çekiç aldım çekiçle raftaki kumabarayı kırdım coin aldım
    coinı makineye attım kupa 10 aldım

    YanıtlaSil
  3. kapının yanındaki kasaya saate göre 305 yazdım açıldı açılan yere kupa 10luyu taktım kapı açıldı çıktım ama eksik çıktım daha açmadığım bi çekmece vardı büyük ihtimal son coin oradaydı

    YanıtlaSil