2013/01/14

Royal Apartment Escape

Yeni oyun Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

4 yorum:

  1. çekmeceden çekiçgibi şey aldım tıklayınca açıldı 367 cm yazıyo ama diğer ekrandaki yere olmadı(tersi de olmadı)
    fincandan anahtar onun da yerini bulamadım:((

    YanıtlaSil
  2. ne dikkatsizim allamm ekranın sol tarafı da varmış
    ordan çanta ve top aldım çantayı anahtarla açtım içinden bilezik
    367 en soldaki dolaba oldu kutu aldım içinden tornavida
    çekmeceden penseydi sanırım raftaki kaptan makara

    YanıtlaSil
  3. bilezikte 526 yazıyo ama sağ ekandaki dolabı açmak için bileziği yakınlaşıtıp rakam bakmak gerekiyo yoksa açılmıyo..dolaptan kolye
    makarayı lambaya tıkladım ip sarktı
    çekiçle ecza dolabında yardm çantasını aldım
    çantadan iğne gibi bişey onunla kolyeyi söktüm penseyle arkasını çevirdim 858 rakamı
    dolaptan kulaklık tornavidayla söktüm
    iğne gibi itemi ve topu lambaya taktım
    kulaklığıda takınca yay oldu topu fırlattı ve kediyi aldım

    YanıtlaSil
  4. kedinin arkasını çevirince 156 rakamı dolaptan ilaç kutusu aldım kutudan anahtar ve çıkış:)
    teşekkrler...

    YanıtlaSil