2013/01/26

Orange Bedroom Escape

Yeni kaçış oyunu Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

2 yorum:

  1. dolaptan ayıcık ayıcıkta şifre
    sehpadan mavi koltuktan yeşil anahtar
    lambanın altından kırmızı anahtar
    yatağın yanındaki çekmecede yuvarlaklar
    kımızı anahtarlı yere saatteki rakamları yazınca kalem
    kalemle kitaba tıklayınca biggo yazdı
    ayıcıktaki şifreyi maviye girince şarjlı süpürge
    sarjlı süpürgeyle halıya tıklayınca yuvarlaklar için ipucu
    yuvarlakları yatağın kenarına uygulayınca sarı anahtar
    sarıda puzzle ı yapınca tornavida
    çekmeceli yere biggo yazınca mor anahtar
    mora sandıktaki çizgileri girince yine tornavida gibi item
    yeşil anahtarlı yere bavulun sol üstündeki çubukların yönünü uygulayınca sivri bi item
    (ayıcığı aldığım dolapta da şekli varmış zaten ben nasıl bulduysam ordan ama oldu işte:)))
    bavuldaki dikili yere sivri itemle tıklayınca şifre
    siyah dolaptaki çekmeceye şifreyi yazınca turuncu anahtar
    turuncuya rafın altındaki renkleri girince demir bi item
    perdenin arkasındaki rafta buzda anahtar var ama tornavidalarla deniyorum olmuyor
    sonuna geldim ama anahtarı alıp çıkamıyorum yaa:((

    YanıtlaSil
  2. o perdeli yerin olduğu ekranda dolabın yanında kutu varmış o kutuya tornavidalarla tıkladım bi item aldım
    o itemle buzu erittim anahtarı aldım çıktım
    hele şükür:))

    YanıtlaSil