2013/01/24

One Room Escape Cookey?

Yeni oyun Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

1 yorum:

  1. selaaammm
    her yer şifre
    lavaboda buzun içinde bıçakta 2100 yazıyo
    alt dolaptan çırpıcı aldım
    termosta 180derce oil yazıyo
    takvimde 20 rakamı kırmızı işaretlenmiş
    ekmek kızartacağına tıkladım a=5 yazdı yanından da buz kıracağı aldım
    buzu kırdım lavabodakini
    OILtersten bakınca 710 çekmeceye grdim kumanda aldım
    tvye tıkladım kumandayla rakamlar çıktı
    tvde çıkanlara göre rakamları birleştirince A harfi çıkıyo
    25le dolabı açtım ama deneme yanılmayla konserve açacağı aldım
    dolaptaki konserveyi açtım kağıt çıktı
    işleme göre b+c=10 C=6 B= 4 çıkıyo
    dolabı açtım malzeme aldım
    tezgahtaki kaseye doldurdum çırptım tepside hamur oldu
    fırına verdim yan tarafa A yazdım pişti anahtar oldu çıktım

    YanıtlaSil