2013/01/31

Metal Factory Escape

Yeni kaçış oyunu Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

1 yorum:

  1. borulardaki kırmızı vanalara göre bi sonraki ekrandaki kolları ayarladım tool aldım
    toolla kapılı ekrandaki boruya tıklayınca tornavida aldım
    tornavidayla yeşil dolabın olduğu ekrandaki vidalı yeri sökünce bıçak aldım
    bıçakla pervaneli ekrandaki yeri sökünce şifre isteyen yer çıktı
    siyah boruların şekline göre yeşil dolabın kollarını yapınca parça aldım
    tornavidayla açtığım yerdeki kablo sayısını 4261 dolaba girince çekiç aldım
    şifre isteyen yerin ütündeki renkleri yeşil kırmızı mavi sarı olarak(sıralarına göre) parçayı koyduğumuz dolaba girince yeşil ışık yandı
    yanıp sönen yerdeki renklerin sayıların büyükten küçüğe hesabıyla yeşil mavi kırmızı sarı diye kapılı ekrandaki yere uygulayınca bir parça daha aldım yerine takıp çekiçle düzelttim
    renkli rakamları mavi 7 kırmızı 9 diğer ikisini deneme yanılmayla yaptım ama unuttum:(
    gri item aldım onu kapılı ekrandaki yere taktım düğmeye basınca diğer yerden boru şeklinde çıktı
    onu pervanenin üstündeki yere koyunca bir parça daha onu da yerine taktım

    YanıtlaSil