2013/01/26

Magic Island Escape 7

Yeni kaçış oyunu Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

1 yorum:

  1. selammm
    vazodan bi item aldım
    dışarıda bayraklarda sarı yeşil mavi kırmızı yeşil renkleri
    bu renkleri aşağıddan yukarıya ayarladım içerideki tabloda anahtar aldım
    mutfaktan bıçak kürek şişe kumanda ip
    rafta şekiller yeşil yaprak ve ay mavi üçgen ve dalga
    dışarıda kürekle kazdığım yerden tornavida
    kapı gibi yerin sağından mıknatıs iple birleşti
    tornavidayla mutfakta en soldaki yeri açtım vazodan aldığım itemi yerleştirdim kumandayla çekmeceyi açtım anahtar
    sehpada kırmızı göz ve dağ
    kapıya benzer yerin tepesindeki yeri ayarladım anahtar düştü renkli itemlerin iki ucunu da yerleştiriyoruz kırmızı şeritin bi ucu gözde bi ucu da dağ şeklinde olacak sarı da kapının kenarında var yıldırım işareti ve güneş
    mıknatısla denize tıkladım anahtar
    anahtarları taktım çıktım kullanmadığım itemler vardı ama çaktırmadım :)

    YanıtlaSil