2013/01/01

Kal Escape 2

Yeni kaçış oyunu Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

8 yorum:

  1. oy oy bir sürü oyun gelmişşş teşekkürler mehbuşum

    YanıtlaSil
  2. ilk seçtiğim oyun caponca çıktı aa ipuçları var etraft fakat anlamadım caponca :((

    YanıtlaSil
  3. kırmızı akinenein altından 100 coin
    coinı teleskopa attım dışarı baktım 3711
    çekmeceye girdim 3711 bi kol aldım
    kolu kırmızı makinenin sağıda dvardaki yere taktım sağ ekrana geçince yerdeki bölme açıldı anahtar aldım rakamlar var

    YanıtlaSil
  4. masanın sol kenarındaki bölme de açılmış

    YanıtlaSil
  5. tabloya bir süre bakınca kahverengi kafanın içinde oklar değişiyo galiba sağ -üst-alt-üst yaptım rataki kırmızı kutu açıldı kurbağa kafası aldım

    YanıtlaSil
  6. tekrar tabloya baktım ilgisi var mı bilmiyorum kırmızı kafanın altındaki kafadan kurbağa aldım

    YanıtlaSil
  7. anahtarla teleskopun alt kısmını açtım düğmeye bastım teleskoptan bakınca hareket etti başka çizikler vardı üstüne getirince 8080 rakamı çıktı çekmeceye girdim bi kafa daha aldım kafalar asansörün solundaki panele yerleşiyo

    YanıtlaSil
  8. son şifreyi bulamadım bir türlü

    YanıtlaSil