2013/01/26

Hot Beach Escape

Yeni oyun Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

3 yorum:

  1. ilk ekranda sol alttan top
    sağdaki ekrandan top
    sağdan devam edince 3 top daha
    en sağa gidip eve girince avizeden top
    diğer kapıları açmam için 4 top daha gerekli
    bayraklı ekrandan delikten bir top daha
    şemsiyeli ekranda sandalyeden bir top
    havuzlu ekranda sol taraftan top ve şnorkel
    keşke baştan yukarı çıksaydım
    denizden şişenin içinden harita
    snorkelle n deki havuzdan top
    topları 10a tamamlayınca iki kapıda açıldı
    ingiliz anahtarı ve çakmak aldım
    çakmakla p deki mumları yakınca siyah anahtar
    ae deki bıçaklıktan bıçak
    siyah anahtarla ad ye girdim
    ad de camdaki şekle göre kututdaki oklara basınca turuncu taş
    aj de kağıtta ipucu
    ak de ki lavobaya ing. anahtarı ile tıklayınca mavi anahtr
    am den tornavida
    an de uzaktan yelkenli gözüküyo ama renkleri net görmek için dürbün gerekli sanırım
    mavi anahtarla ab ye girdim
    kutu var ve duvardaki düğmeye bastım
    kutu için ipucu aı daymış
    ah daki birayı içince mor taş
    kağıttaki şekilleri kutuya
    üçgen yuvarlak yıldz
    yıldz yuvarlak kare
    yıldz yuvarlak üçgen şeklinde girince sarı anahtar
    p deki koltuğu bıçakla kesince gümüş anahtar
    j deki tabloda mac herd yazıyodu anagramdan çevirtince charmed yazdım kırmızı taş aldım
    gümüş anahtarla r ye girdim

    YanıtlaSil
  2. r de yine düğmeye bastım
    kutuya aj deki kağıtta olan renkleri
    sbb
    kbs
    byb şeklinde girince yeşil taş
    ve çekmeceyi tornavidayla açınca beyaz anahtar
    sarı anahtarla y ye girdim
    teleskop aldım
    z de yine düğmeye bastım
    af da yaprakları kaldırınca mavi taş
    beyaz anhtarla q ya girdim
    düğmeye bastım çekmeceden sarı taş
    al ye girmeyi unutmuşum
    ordada düğmeye bastım
    mumu yakınca mor taş
    an de yelkenliye telekopla bakınca renk sırası
    7 taşı tamamladım ama nereye koyucam bulamıyorum

    YanıtlaSil
  3. buldum y de açılmış meğer
    renk sırasına göre taşları dizince anahtar ve yata gelip finish....:))

    YanıtlaSil