2013/01/18

Escape Dreamy Island

Yeni oyun Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

2 yorum:

  1. x ten gri top
    r den kürek ve şişe su
    p den gri top ve çekmeceden snorkel
    kürekle z den yeşil taş
    suyu v deki kadına verdim gri top
    gözlükle q daki havuzdan gri top
    yine kürekle aa dan gri top
    topları takarak s ye girdim
    t den mindz coini
    ab den tornavida
    ac de duvardaki gri butonu kapadım
    l den siyah anahtar
    c den makas
    siyah anahtarla a ya girdim
    ordaki lambayı da kapadım kırmızı kaseden çakmak aldım
    d de şifre isteyen kutu var ve buzdolabında renkli harfler
    e de de gri butona bastım
    ve n de de gri buton...


    YanıtlaSil
  2. m de duvarda renkli balıklar
    s deki çiçekleri kesince pembe top
    ac deki mumları yakınca sarı anahtar
    sarı anahtarla j ye girdim
    j den mavi anahtar ve lambayı kapadım yine
    mavi anahtarla o ya girdim yataktaki içikelerin altından beyaz anahtar
    beyaz aahtarla u ya girdim
    dvarda takivim ve şifreli kutu takvimdeki işaretli rakamlara göre 17263 yazınca mor taş aldım
    q daki havuzdan tornavidayla mavi taş
    ı dan kırmızı taş
    d deki kutuya gumdrop yazınca sarı taş(word smith anagram)

    YanıtlaSil