2013/01/16

Devil Room Escape

Yeni kaçış oyunu Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

11 yorum:

  1. slm
    eve girdim ,kapıdan 3 tahta aldım 2 sini haç a birini kalorfr peteğine taktım aydınlamdı

    YanıtlaSil
  2. kafatası resmine tıkladım çekiç aldım çekiçle diğer odadaki dolabın camını kırdım resim aldım
    yerdeki beyazları topladım ilk odaya gittim
    yere tıkladım hepsi sabitlenip parladı

    YanıtlaSil
  3. çekmeceden de almıştım beyaz itemden yazmayı unuttum birde kibrit aldım

    YanıtlaSil
  4. camları kırık dolaptan bir anahtar onla iskeletli dolabın solu açıldı boya,raftanda bir boya aldım

    YanıtlaSil
  5. boyayı sarı çizgili yere döktüm her ikisinide
    sarı çizgili yer oynadı altından çanta çıktı

    YanıtlaSil
  6. kibrite bidonu tıkladım ne oldu bilmiyorum

    YanıtlaSil
  7. kırık yerden 3 tahta parçası aldım 2 sini haç olan yere taktım 3. yü ısıtıcıya takınca çanta aldım
    çantaya benzin döküp yaktım eli kapıya taktım

    YanıtlaSil
  8. kibritle çantayı tutuşturdum patladı .el çıktı eli dışarıdaki kapıya takınca bitti .kolay ve güzeldi teşekkürler mehbuşum:9

    YanıtlaSil