2013/01/14

Da Capo

Yeni kaçış oyunu Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

7 yorum:

  1. top sandalye tırnavida aldım
    dolabın yanında renkler var
    tornavidayı about yapınca içinden kağıt aldım
    raflardan sarı tornavida ve kırmızı top aldım
    tornavidalarla masanın iki yanından vidalar aldım
    altındaki bölmeyi çevirince renkli yazılarla NESW yazıyo

    YanıtlaSil
  2. kavonozu raftaki yere koydum too light yazdı ama alınıyo ve içine toplar konulabiliyo
    içine renskzi topu koyup oraya koyunca ok yazdı ve anahtar aldım
    anahtarla kapıyı açtım duvarda delikler var
    sandalyeyi dolabın renkli kenarına dayadım
    yeşil mavi turuncu siyah çekmeceye girdim sarı top aldım

    YanıtlaSil
  3. dolabın üstünde de beyaz top var ama alınmıyo
    kağıttaki sayıları rafların sırasına göre yapınca 5294 dolaba girdim(çok şükürrr)
    askının vidalarını söküp aldım
    askıyla üstteki top alındı
    topları yönlere ve renklerine göre yerleştirince ordaki itemi aldım

    YanıtlaSil
  4. gri top taktığımız yerden tekrar alındı
    askı duvardaki deliğe girdi

    YanıtlaSil
  5. çekmeceden aldığım itemi de taktım vidalar aynaya olmuyo yaaa:((
    topu da bişey yapamadım daha

    YanıtlaSil
  6. vidaları piyano resminin üzerindeki artı eksi şekillerine göre (yani yıldız vida düz vida)takıyoruz yeşil bir ışık oluyor ardından gardolap gizli bir kapıya dönüşüyor.

    YanıtlaSil
  7. vidaları piyano resminin üzerindeki artı eksi şekillerine göre (yani yıldız vida düz vida)takıyoruz yeşil bir ışık oluyor ardından gardolap gizli bir kapıya dönüşüyor.

    YanıtlaSil