2012/12/23

X'mas Night'12

Yeni kaçış oyunu Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

5 yorum:

  1. Bir yerde x 2 yazıyordu
    Diğer bir yerde ağaç vardı üstünde 2 gibi geldi
    Yıldızı aldım, bir de levye kasanın arkasından. kardan adam resimleri var
    Saksıların altından anahtar aldım, yaprakları sanırım tablonun düşüşü için.
    Aynen yapraklara göre çerçeveye tıklayınca arkasından fener aldım ve yaktım

    YanıtlaSil
  2. Anahtarla kasayı açtım yeşil çan aldım
    Levye ile camı açıp feneri tutunca kardan adamları gördüm. kollarına göre sanırım kasaya tıklayacağız

    YanıtlaSil
  3. Bir dolabın arkasında kardan adamlar vardı oka göre tersden yapınca kolları açıldı mavi çan aldım

    YanıtlaSil
  4. Yıldız ağaça takınca lambalar yandı. lambalara göre ve duvardaki asılı çiçeklere göre renkleri girince 433 pembe çan aldım

    YanıtlaSil
  5. Çanları kapının yanındaki paketlerin renklere göre takınca ok tıkladım kapı açıldı ve bitti. kısa ve güzeldi

    YanıtlaSil