2012/12/23

Santa Ganbaru 4

Yeni oyun Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

6 yorum:

  1. Çakmak, merdiven, atkı aldım. çakmakla bacaya tıklarken içeri girdim bitti. başka bitişleride var sanırım şifreleri yapmadım

    YanıtlaSil
  2. Merdiveni bacaya tıklayınca bitti gene

    YanıtlaSil
  3. Kapının renkleri denerken açıldı. kağııta üçüncü ağaç kırmızı idi. yanındaki ağaçların renklerine göre yapınca açıldı mavi-sarı-kırmızı-yeşil
    açılan yerden kürek ve kova aldım

    YanıtlaSil
  4. Elimdeki kilite göre posta kutusuna sayıları girdim. bez aldım sanırım

    YanıtlaSil
  5. Bezi kazana atıp çakmakla yaktım. kovayı kazanın yanına koydum. sonra alıp içine tıklayınca kovanın iki siyah daire aldım
    Kardan adam yapacağız.
    Kardan adamın olduğu yerdeki küçük karı tıklayarak büyük kar topunun yanına getirip tamamlayacağız

    YanıtlaSil
  6. Elimdeki itemleri kar topuna taktım kağıttaki gibi. kardan adam kırmızı item verdi, üstünden anahtar aldım. içeri girdim. happy yazdı. merdiveni kullanmadım ama. bitiş.

    YanıtlaSil