2012/12/08

Muhabbet

Herkese selamlar.

16 yorum:

  1. Yayın akışına tekrar devam etmektedir. Eski oyunlar fırsat bulunca eklenecektir.

    YanıtlaSil
  2. burada olan olmayan herkese günaydııın:)

    YanıtlaSil
  3. günaydın akide şekerim,günaydın eskiz,günaydın toprak,günaydın farfalla,günaydın diloş,günaydın şimal,günaydın secem,günaydın hily,günaydın livella ve günaydın tatlı cadım öslemim herkeslere günaydııın:))

    YanıtlaSil
  4. Biraz geç oldu ama ancak gördüm Hilalcim ... "Günaydın" , "tünaydın" ya da "iyi akşamlar", hangisini kabul ederseniz artık :)

    YanıtlaSil
  5. Kulağımı çınlatmışsın adaşım teşekkürler, eksik olma, hayırlı akşamlar

    YanıtlaSil
  6. Ay sağ ol Hilalimmm ben de geç gördüm.İyi akşamlar diyeyim ben de :)Eskizimm Hilymmm ösledim hepinizi :)
    Benden de herkese kucak dolusu selamlar sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. günaydın:)
    sizleri görmek çok güzel arkadaşlar.yaa bu böyle olmayacak herkes birbirini özlüyor ama görüşemiyoruz 7/24 kardeşliğini sürdürmek için bence altın günü gibi bişi yapmalıyız:)) mesela sanal gün .çarşambaları bütün kızlar toplanıp sohpet ediyormuşuz ne güzel olurdu:)

    YanıtlaSil
  8. Sağlık, mutluluk, huzur, barış, güzellik, sevgi, hoşgörü, dostluk , iyiniyet ve vefanız çok olsun..
    Yeni yılınız kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  9. özlem,eskiz,secem,dila,toprak,hily,barış,@ksi,livella,eylül,farfalla,ufuk vede tabiki MEHBUŞumun aklıma gelmeyen 7/24 bütün oyun arkadaşlarımın yeni yılını kutluyor, 2013 yılının herkese mutluluk ve sağlık getirmesini diliyorum...

    YanıtlaSil
  10. aaaa ben bu muhabbeti yeni farkediyom yaaa tüm site sakinleriiii merhabaaaa güzel sohbetinizden beni mahrum bırakmamanız dileğiyleeee (umarım mesaj alınmıştır:))

    YanıtlaSil
  11. Hilalim sağolasın canım :) Hepimize güzellikler getirsin yeni yıl ... Bizleri hiç unutmadığın için ayrıca çok çok teşekkürler...

    Özlem yaraması bir yaş daha büyüdün bugün :)) İyi ki doğdun, iyi ki yaşlandın ;)
    Hürmetle ellerinden öpüyorum senin..

    YanıtlaSil
  12. iyi ki doğdun tatlı cadım nice mutlu yıllar dilerim:)

    YanıtlaSil
  13. asıl ben teşekkür ederim eskizim hiç elimizi bırakmadın. bütün kutlamaları ,önemli şeyleri sen bize hatırlatıyorsuniyi ki varsın canım benim.

    YanıtlaSil
  14. Ösleeeeeeeemmmm canııımmmmmmm iyi ki doğdun... Nice nice senelere sevdiklerinle kavuşman dileğiyle canısı.
    Eskizim,Hilym,Hilalim,Toprakcım,Farfalla,Ufukcum,Secem,Şimal,Öslemim,Eylül,Mehbubbb hepinizin yeni yılı kutlu, mutlu,sağlıklı olsun...
    Bebişten kutlama ancak geldi kusura bakmayın artık canlarım.

    YanıtlaSil
  15. oyy canlarımmmmm çok teşekkürlerrr size de iyi yıllarrr öpüyorum sizi

    YanıtlaSil