2012/12/28

Green Bathroom Escape

Yeni oyun Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

5 yorum:

  1. Banyodan yeşil snahtar aldım
    Banyo dolabın yanından mavi anahtar
    Kapının sağ taraflarına tıklayınca kırmızı anahtar

    YanıtlaSil
  2. Jakuzinin iç tarafı galiba renkler vardı kırmızı anahtarlı yere yapınca item aldım
    Yeşil anahtarlı yere lily yazınca çekiç aldım, lily yazıyordu şişenin üzerinde
    Mavi anahtarlı yere şişenin üzerinde tarih vardı yazınca balta aldım

    YanıtlaSil
  3. Çekiçle dolabın yanındaki mor anahtarı aldım
    Elimizdeki turuncu olan itemle saksının arkasındaki sarı anahtarı aldım
    Kapının oradaki saksının arkasındaki turuncu anahtarı balta ile aldım

    YanıtlaSil
  4. Turuncu anahtarlı yere tv. nin üstündeki sayıları yapınca bez aldım
    Sarı anahtarlı yere aynanın oradaki renkleri yapınca sprey aldım

    YanıtlaSil
  5. Mor yerdeki puzzle yapınca anahtar aldım.
    Sprey ve bezi kapı kolunda kullanıp, anahtarla çıkış.

    YanıtlaSil