2012/12/28

Gate Escape 6

Yeni oyun Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

16 yorum:

  1. başlıyorum beklemem kimseyi hehe :)(umarım oyun güzeldir)

    YanıtlaSil
  2. kırmızı kapılı ekranda alt kısımda bi yastıkımsı bişey var falçatayla sağ uca tıkladım raptiyemsi bir şey aldım
    duvardaki labirentleri üst oktan alta geçiş olacak şekilde ayarlayıp düğmeye basınca harf çıkıyo UDJ harfleri çıktı hemen alt kısıma girdim puantiyeli bi kağıt aldım

    YanıtlaSil
  3. kağıdı labirentin üstüne koydum oka gidene kadar geçtiği renkler mavi yeşil pembe sarı sarı pembe yeşil mavi mavi (yanlış hatırlamıyorsam) asansörün kapısına uyguladım alttaki oka bastım kapı açıldı

    YanıtlaSil
  4. açılan kapıdan girdim soldan harita aldım
    sağa döndüm kırmızı düğmelere bastıkça oklar çıktı sıralama:
    alt üst üst alt üst alt alt alt
    diğer kapıya uyguladım açıldı

    YanıtlaSil
  5. bu arada okların olduğu yerdeki koridorun sonunda sandık buldum içinden raptiye aldım
    diğer açılan kapıdan girince bi sandık daha içinden bi kağı bi de raptiye

    YanıtlaSil
  6. koridorda ilerledi sağdan sağdan :) bi yerde üç bölme çıktı içine fenerle baktım baltalar var şekilleri 395 rakamını çağrıştırıyo aynı ekranda sağ duvarda mavi raptiye var ama alamadım
    soldaki koridora girdim daha doğrusu çıkmaza sağdaki bölmeyi tornavidayla açtım bi raptiye daha aldım

    YanıtlaSil
  7. diğer odaya gittim duvara 395 yazdım aktif oldu ama sonuç ne anlamadım

    YanıtlaSil
  8. tmm 395i girdikten sonra yukarı oka basıyoruz önümüzdeki boşluk kapanıyo yola devam edebiliyoruz
    ama dikkatli olun ilerledim sona kadar paspasa bastım kapı açıldı koca bi kaya üstüme üstüme geldi :((

    YanıtlaSil
  9. paspasın orada sağda duvarda uyarı da varmış halbuki :)
    önce paspasa tıklıyoz kaya üstümüze gelirken geri kaçıyoz 395i girdiğimiz panelde aşağı oka basıyoz yer yarılıyo kaya içine giriyo :)

    YanıtlaSil
  10. tekrar ileri gidiyoz bu sefer kaya kilitli sağ kenarında raptiye var elimizdeki çubuğa about yapıp uzatıyoruz sonra çubukla raptiyeyi alıyoruz

    YanıtlaSil
  11. sola dönünce yerde mavi işaret var
    koridorun sonunda karo şekline benzeyen oda var elimizdeki kağıtta love yazısında E harfinin şekli için ipucu vermiş love harflerini takiben bu kapıların yanlarındaki siyaz beyaz şekillere bakıyoruz diğer odada bu iucunu kullanacaz
    kapılardan girince kadın heykelleri var kolundaki pembe düğmeye basınca elinin şekli değişiyo ayarlamak gerek
    sol beyaz sağ siyah
    solt alt beyaz sağ üst siyah
    siyah
    sol üst ve sağ alt beyaz tersi siyah
    sıralama sanırım bu

    YanıtlaSil
  12. uyguladım şöyle yazayım üst sol tarafa karo şeklinin üst kısmı siyah alt kısmı beyaz olarak
    sağ üst simsiyah
    sol alt: sağ alt beyaz sol üst siyah
    sağ alt : karo içinde dört karo üst ve alt köşe siyah sağ ve sol köşeler beyaz umarım anlatabilmişimdir
    alt kısımdan mıknatıs aldım

    YanıtlaSil
  13. duvarda üstte raptiye var alamadım demiştim iki sandığı üst üste koyup aldım
    raptiyeleri taktığımız yerde sağda ipucu var gri raptiye de gerek sanırım bişeycik anlamadım :(

    YanıtlaSil
  14. heykelin ellerini love şekline benzeyecek şekilde ayarlayınca top düştü aldım
    topun içinden makara aldım mıknatısla birleştirdim sonra duvardaki büyük delikten sarkıttım gri raptiyeyi aldım sıra geldi son şifreye

    YanıtlaSil
  15. son şifrede gri raptiyeyi takınca 6 kare gri olacak mavide 8 kırmızıda 11 ama bir türlü ayarlayamadım :(

    YanıtlaSil
  16. Özlemim teşekkür ederim

    YanıtlaSil