2012/12/26

Escape Bird

Yeni kaçış oyunu Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

10 yorum:

  1. Sehbanın üstünden puzzle parçası
    Kitapların üstünden puzzle parçası
    Lambanın yanından puzzle parçası ve bir kağıt var.

    YanıtlaSil
  2. Kağıtın üzerindeki sayıları harflere benzetince SOUL çıkıyor.
    Çekmeceye girince kitap aldım

    YanıtlaSil
  3. Kitapda 24563 yazıyor. Üçüncü sayfadaki koyu renkli yaprakları yapınca duvardaki şifreli yere açıldı. Saatin parçası sanırım

    YanıtlaSil
  4. Bir kağıt var, tıme kelimesine göre sayıları çıkarınca 7081 şifreli yere girince, anahtar ve puzzle parçası aldım

    YanıtlaSil
  5. Anahtarla kasayı açınca bir puzzle parçası ve müzik aleti. saatin parçası dediğim aletle vuruluyor. kitapdaki sayılara göre olabilir

    YanıtlaSil
  6. Elimizdeki kitabın ismi ve şifreli yerdeki isimle aynı olunca harflere göre sol ve sağ yapınca açıldı tornavida aldım
    Tornavida ile kutunun üstündeki vidayı aldım ve parçayı.
    Parçayı about yapıp tıkladım sonra yerine taktım puzzle yapınca açıldı şimdi saatin parçasını aldım

    YanıtlaSil
  7. Saatin parçasını taktım bir şey olmadı.

    Duvardaki renkli yerdeki yer açıldı oradan puzzle parçası aldım ve bir kağıt var

    YanıtlaSil
  8. Puzzle parçası değilmiş. Müzik aletinin parçası onuda takıp vidayla sıkınca. kitapdaki sayıları yaptım, bir parça aldım tıme yazan yerdeki gibi

    YanıtlaSil
  9. Diğer yerde yazan II III V I yere göre kitaplardaki yaprakları yapınca şifreli yere son puzzle parçasını aldım. Elimdeki parçaları tıme yazan yere koyup puzzle yapınca. saatin diğer parçasını aldım ve saat üç buçuk gösteriyor

    YanıtlaSil
  10. Saati üç buçuk yapınca anahtar aldım ve çıkış.

    YanıtlaSil