2012/12/26

Christmas In The Alps

Yeni kaçış oyunu Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

7 yorum:

  1. Yatağın ayak ucundan yerden kırmızı anahtar aldım
    Ağacın arkasından mavi anahtar aldım
    Koltuktan yeşil anahtar aldım

    YanıtlaSil
  2. Müzik setinin üstünde carols yazıyordu, kırmızı yere şifreyi girince çekiç aldım

    YanıtlaSil
  3. Yeşil anahtarlı yere mumların büyüklüğüne göre yapınca balta aldım

    YanıtlaSil
  4. Çekiçle sehbadaki mor anahtarı aldım
    Balta ile şöminenin sağındaki duvara tıkladım sarı anahtar aldım

    YanıtlaSil
  5. Mavi anahtarlı yere tlf üstündeki daireleri yapınca jilet aldım
    Jietle koltuğun üzerindeki turuncu anahtarı aldım

    YanıtlaSil
  6. Sarı anahtarlı yere defterdeki sayıları yapınca sprey aldım
    Saatin oradaki sayıyı turuncu yere girince bez aldım

    YanıtlaSil
  7. Mor anahtarlı yerdeki puzzle yapınca anahtar aldım. Puzzle zor gibi görünsede değil.
    Kapı kolunda spreyi ve bezi kullanıp, anahtarla çıkış.

    YanıtlaSil