2012/12/23

Christmas Eve Escape

Yeni oyun Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

5 yorum:

  1. Christmas yazan yerden anahtar aldım. anahtarla dolabı açtım şifre yazıyor 8614
    Mumu yaktım şekiller çıktı
    Camın önünden tornavida ucu aldım
    Sonra bakayım save ettim.

    YanıtlaSil
  2. Mumun oradaki şekiller dolaba girdim onu yazayım. şifreleri görünce aktif oluyor

    YanıtlaSil
  3. Kasadan aldığım pamukları ağaça tıkladım anahtar düştü.
    Anahtarla duvardaki dolabı açıp perdeleri kapatınca sayılar çıktı 4853.
    Dolabın arkasından kağıt aldım, cımbızla anahtar aldım
    Sarı anahtarla dolaptan kulp aldım, kulp dolaba takınca item aldım tornavida ucu sanırım.
    Kardan adamda sayı var, mavili de 7 sayısı oluşmuş

    Kağııtaki renk sayısın, renk isteyen yere göre yapınca çekiç aldım.
    Çekiçle diğer yerden aldığım topun içindeki anahtarı aldım. Kırmızı anahtarla çanları aldım.

    YanıtlaSil
  4. Mavi kutuya 8614 girince tornavida sapı aldım, dolabın yanında vidalı yeri açtım. Turuncu kapaklı yer açıldı pulları aldım, masanın üzerindeki yere yerleşecek sanırım.
    Yıldız ucunu taktım bu sefer, kardan adamların olduğu yerdeki vidayı sökünce açılan yerden paketleri aldım, paketleri ve çanları ağaça taktım.
    Pulu masanın üzerindeki yere koyunca çıkan yere göre dolaba yapınca süsleri aldım ağaça taktım

    YanıtlaSil
  5. Kardan adamların üzerinden 6274 sayısı çıktı. elimizdeki kardan adam renklerine göre sıralayınca 7642 yapınca süsleri alıp, ağaça taktım
    Diğer şifreyide 4853 dolabda görülen şekle göre yapınca 8354. fiş aldım, onunda ağaça takınca bitti.

    YanıtlaSil