2012/10/21

Wall Clock Room Escape

Yeni kaçış oyunu Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

4 yorum:

  1. slm soldaki tablodan yesil üçgen aldım
    sağdaki tablodan mavi üçgen aldım
    soldaki hoperlörün büyük dümesine bastım 7 rakmı çıktı
    tablolara gittim soldaki tabloya tıkladım 9 rakamı
    çekmeceye gittim sağdaki çekmeceye tıkladım 10 rakamı çıktı
    dolabın yanındaki yere tıkladım nic nic nicyazıyo pilin üstünde
    sağdaki lambaya gittim tıkladım 11 rakamı çoktı
    soldaki lambaya tıkladım 12 rakamı çıktı
    soldaki kahverengi koltuğa tıkladım yastığa tıkladım 1 rakamı
    sağdaki kahverengi koltuğa gittim yastığa tıkladım sarı üçgen
    dolabın üstündeki tebeğa tıkladım 5 rakamı
    tabağın yanındakı küçük kutuya tıkladım 8 rakamı
    bigisayara tıkladım beyaz gibiolan yere tıkladım açıldı
    rakamları topladım
    rakamları tavandaki yuvarlak yere dizdim
    pili dolaptan aldım
    solda ikinci sıradaki lambaya tıkladım anahtar aldım anahtarı dolaba taktım
    sağdan üçüncü lambadan pembe üçgen
    pili bilgisarayın açtığımız yerine koydum 468 rakamı çıktı kasaya yazdım 2rakamı
    2 rakamını yuvarlak yere koydum

    YanıtlaSil
  2. bütün rakamları yokarıdaki yuvarlak yere dizdim anhtr alıp çıktım.
    (6 sayısını puf un üzereine renkleri yapıştırınca alıyoruz.en son onu bulum)

    YanıtlaSil