2012/10/22

Pool Resort Escape

Yeni oyun Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

2 yorum:

  1. bi anahtarla tırmıktan başka bişey yok

    YanıtlaSil
  2. tırmıkla havuzdan anahtar , anahtarı kapıya takıp daire içinreki sayıları yazıyoruz 567 şifre kapı açıldı, terekten süzgeç, kapaklı yerden tabak, açık odada camlı yerden fırça diğer tadaftan kablo ve derece gibi birşey neyse artık, kabloyu labya takıp prizi yakınca şifre 1013 kapıdaki yere yazdık ve kapı açıldı, çekmeceden kırmızı kitap, tabağı about yapıp süzgeçle kırılıyor, salondaki koltuğu kırık tabakla kestik bir kitap daha, buzluktan tavuk ve şişe , tavuk ve şişeyi about yapıp şişenin kapağı açılıp tavuğun üstüne dökülüyor tavuğun üstünde bir şey yazıyor ama göremedim , kitapların birinin içinde 350 diğerinde 3678 yazıyor, labarotuardaki çekmeceyi 350 açtı içinden şişe , aldığım şişedeki şeyi mikroskobun yanındaki kavanoza elimdeki şırınga gibi şeyle damlatıp fırçayı batırdım,yatakodasındaki çekmeceye 3678 yazdım büyüteçle penseye benzer birşey, büyüteçle tavuğa baktıp 743 yazıyor altaki çekmeceye yazınca kimlik kartı, maşayla yatak odasınraki bardağı aldım fırçanın oraya bıraktım tıklayınca sapını boyadı elimde şuan nerden bulduğumu hatırlamadığı kağıdı fincana sürttüm parmak izi çıktı, dışarda bahçe kapısına kartı ve parmak izini okuttum kapı açıldı ve özgürlük :) ( zifiri_gece)

    YanıtlaSil