2012/10/20

Locked Door

Yeni kaçış oyunu Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

15 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. koltuğun ordaki kalplerin sayısı kapının solundaki dolabın şifresi 427 girip çay bardağı aldım

    YanıtlaSil
  3. şöminenin üzerindeki şifreyi koltuktaki oklara girdim
    KIRMIZI,MAVİ,KIRMIZI" ortada iki klapli tabloyu kaldırıp kibrit aldım.

    YanıtlaSil
  4. kibritle camın önündeki mumu yaktım kırmızı anahtar aldım.

    YanıtlaSil
  5. kibritle bu seferde şömineyi yaktım şöminenin üzerinde "rafe" yazdı bu yazıya göre yine aynı ekranda soldaki telefona 3327 yazıp yeşil elmas aldım.

    YanıtlaSil
  6. elması kitalığın en sağında olan mor kitaba taktım beyaz bir top aldım.

    YanıtlaSil
  7. piyanonun üzerindeki nota defterinden gri anahtar aldım.

    YanıtlaSil
  8. soldaki kitaplıktaki kırmızı kitaplara göre koltuğun sağındaki sehpanın üzerindeki yeri yaptım
    sol alt
    sağ üst
    sol üst
    sağ üst
    yukarı
    olarak yaptım iskeletin ağzından top aldım.

    YanıtlaSil
  9. soldaki siyah kitapların üzerindeki sarı çizgilere göre orta kitapluktaki yeşil kutuyu yaptım ve tornavida aldım.
    tek çizgi
    iki çizgi
    tek çizgi olarak yaptım.

    YanıtlaSil
  10. tornavida ile kapının yanındaki dolabın sol çekmcesini açıp bir top daha aldım.

    YanıtlaSil
  11. akvaryumun üzerindeki perdenin kolunu kitaplıktaki kitapların renklerine göre yaptım ve akvaryumdaki topu aldım.
    YEŞİL
    MAVİ
    KIRMIZI
    TURUNCU

    YanıtlaSil
  12. çay bardağı ile şöminenin yanındaki saksıya su döktüm ve çiçekten bir top daha aldım.

    YanıtlaSil
  13. topları koltuğun oradaki kırmızı sehpanın üzerindeki kutuya taktım sarı anahtar aldım.

    YanıtlaSil
  14. anahtarları renklerine göre kapıdaki yerlerine takıp çıktım.

    YanıtlaSil