2012/09/24

Small Workshop Escape

Yeni kaçış oyunu Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

6 yorum:

  1. Sarı aletin yanındaki sayları müziksetine girdim
    7345 şekiller çıktı.
    Fırçanın yanından kırmızı anahtar
    Çuvalın yanından yeşil anahtar

    YanıtlaSil
  2. Kırmızı anahtarla açtığım yeri tornavida büyüklüğüne göre yaptım şişe aldım
    Yeşil anahtarlı yere delikli aletin üstündeki çizgileri yapınca çekiç aldım

    YanıtlaSil
  3. Testerenin yanından mavi anahtar
    Tahtaların üstündeki sarı anahtarı çekiçle aldım
    Elektrikli testerenin yanında yere şişeyi tıklayınca turuncu anahtar

    YanıtlaSil
  4. Mavi anahtarlı yere müzik setinin üstünde çıkan şekillleri yapınca balta
    Sarı anahtarlı yere raftaki çivileri sayınca 3315 tornavida aldım

    YanıtlaSil
  5. Sehbanın ayağına balta ile tıklayınca mor anahtar
    Mor anahtarlı yere aletin üstündeki harfler pkpm yapınca siyah anahtar

    YanıtlaSil
  6. Kopyadır
    +--+- şeklinde olunca pense
    tornavida,pense,anahtarla çıkış

    YanıtlaSil