2012/09/02

Escape from the Dining Room

Yeni oyun
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

3 yorum:

  1. tesshiii yaşasın :) teşekkürler mehbuşum

    YanıtlaSil
  2. 2 nolu masanın altından sapan
    masa numaralarına göre kuş şekline baktım sol üst- sol alt- sağ üst- sol alt-sağ alt- sağ alt duvardaki kuş resmine uyguladım açıldı ip aldım
    dolaptan bardak ve kase aldım
    duvarda plakalarda renkler ve rakamlar var mavi 9 beyaz2 kırmızı 0 yeşil 1
    raftaki renkli kutuya 0129 yazdım anahtar aldım
    anahtar duvardaki kasayı açtı kolu çevirdim yandaki makinenin ışığıyandı
    orta kısmına bardağı koydum doldu geri aldım
    suyu kaseye boşalttım
    rafta çubukları üst orta orta alt üst alt şeklinde ayarlayıp kolu çektim kapak açıldı (ipucu duvardaki 3 kasedeki şekiller ile duvarda bu şekillerin sırası) anahtar aldım
    anahtarla çekmeceyi açtım un aldım pakette karo şekli çekmecede sinek şekli
    unu kaseye boşalttım top oldu sapanla birleşti
    sapanla camdan görünen yerde (bardak ve tabakların olduğu yer) kırmızı ışığa attım topu yeşil yandı
    5 nolu masanın olduğu platformun alt kısmı açıldı çubuk aldım
    çubukla kablo birleşti
    her yerde kalp karo sinek maça var saymak gerek sanırım
    8 kalp 4 maça 4 karo 5 sinek saydım

    YanıtlaSil
  3. oh be 3734 şifre ben ahşap oyuncakların üzerindeki yazıyı da sayıyodum sayılmayacak sıralama da bu heart diamond yazan ahşapların ağızlarının açılışıana göre
    yani maça yazanın ağzı az açılıyo ilk onu yazıcak 3 sonra kalp biraz daha fazla açılıyo şifreyi girdiğimiz ahşabın ağzını bi tık ilerletip 2. rakamı yani 7yi yazıcaz gibi sonuç 3734 (şifreyi yazarken inaktifmiş gibi görünebiliri ilk rakamı yazarken ahşabın ağzına bir kere tıklayın 3 rakamını yazın sonra ahşabın ağzına bi kere daha tıklayın 2. rakamı yazın 7 vs...)
    anahtar aldım
    dolabın alt gözünü açtım elektrik süpürgemsi bir şey aldım prizin önüne koydum elimdeki çubukkla tıkladım kıpraştı içinden tormnavida aldım
    tornavidayla 6 nolu masanın solundaki ilk minderin altınndaki yeri açtım bant aldım
    çubukla kabloyu birleştirmiştim bantladım bantlanmış çubukla camlı bölmedeki minik topu aldım içinden anahtar
    kapıyı açtım ama çıkmadım elektrik süpürgesinin içinden kağıt aldım escape yazıyo
    raftaki çubuklu yeri harflerin yerine göre ayarladım üst orta alt üst üst alt kolu tıklayınca kasenin altından coinımı aldım çıktım

    YanıtlaSil