2012/09/01

Classroom Escape

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

7 yorum:

  1. arkadaşlaar oynadıktan sonra şifreler benden

    YanıtlaSil
  2. oynadık ama olmadı bir kumanda, bir kumandaya benzer obje, bir sim kart ve bir parçada kağıt. kağıdı duvardaki siyah tv benzeri yere koydum o kadar

    YanıtlaSil
  3. Baktım ama biraz daha bakayım

    YanıtlaSil
  4. bulduğum parçalar mobil telefon ve kapağı ve sim kartı ama birleştiremedim

    YanıtlaSil
  5. Diğer sitelere baktım kopya alacaktım, oyunda bozukluk varmış..
    Kopyadır Darkmaster
    solda kestiğimiz florasanın ordaki küçük lambadan bir parça daha ve artık birşetiriyoruz telefon parçalarını birleştiriyoruz (tahtanın orda en soldaki parçayı havaya bıraktım ve sırasıyla diğerlerini üstüne koydum simli parçaya gelince x e basıp geri çıkardım birleşik parçayı sonra bıdaha basıp ters çevirdim ve bitirdim birleştirmeyi)tahtadaki kağıtta yazan 2010 ı telefona girdim ve kapının şifresini verdi bitti

    Oyunda takılmalar oluyormuş

    YanıtlaSil
  6. sağ taraf lambadan bıçak aldım, sol taraftaki floresanın yanındaki lambayı kestim. yine yeşil cep telefonu parçası ama benim yerçekimi var diye parçaları birleştiremedim. teşekkürler mehbup zahmet ettin sağol iyi geceler...

    YanıtlaSil