2012/08/01

Tropicool Escape

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

15 yorum:

  1. niye çözüm yok ki? sorun ne?

    YanıtlaSil
  2. ben hep sayenizde çözüyordum da, en sonlarda özellikle,çok keyifliydi...bu ara yorum göremeyince, iyi misiniz?

    YanıtlaSil
  3. selam,kitaplıktan kitap aldım.ordaki kopyaya göre çemecelerden sağdakini açtım,3 adet halka x y ve + şeklinde.x+xy+y.

    YanıtlaSil
  4. kitaplıkta sağdaki iki şifreli yer aktif değil yeterince ipucum olmadığını yazıyor

    YanıtlaSil
  5. sol alt yeri,balkon kapısından görülen damalı yere göre yaptım kukla benzeri birşey aldım

    YanıtlaSil
  6. tabloda ay ve yıldız var,kitapta sırası ama nereye gireceğimi bulamadım

    YanıtlaSil
  7. pembe vazonun sağında 2. kukla

    YanıtlaSil
  8. sürahinin yanında ki vazodan tornavida ucu

    YanıtlaSil
  9. yıldız ve ay şekli tablo ve kitaptaki sıraya göre orta çekmeceye sağ sol olarak giriliyor buz ve anahtar aldım,anahtar balkonu açtı bir kukla daha aldım.

    YanıtlaSil
  10. buzları şezlong yanında erittim bir pil aldım

    YanıtlaSil
  11. 3 harfli şifre aktif,kitapta ipucu var ama çözemedim kopya baktım bow imiş tornavida sapı aldım.iki d üstüste b ediyor iki v ise w ortada o...

    YanıtlaSil
  12. tornavida ucu değişiyor,sürahinin üzerindeki yere tornavida ile kitaptaki gibi girdim ok yönünde açıldı.

    YanıtlaSil
  13. 2XD O 2XV = BOW olarak girdim "3harfli yere"

    YanıtlaSil
  14. sarı heykelciğin altını tornavida ile aç...içinden ikinci pili alıp siyah kutucuğa tak...puzzleı yap.....yukardan aşaaaa puzzle daki harfler şifreyi veriyo son çekmecenin two-one-sıx-two....gir çekmeceye al mavi heykelciğide...kitaptaki dizilişlere göre diz bakalım ne olucak...

    YanıtlaSil
  15. yaa heykelcikleri dizdinmi kitaba göre şimdide resme göre yönlerini ayarla bakalım açılsın alttaki dolap....

    YanıtlaSil