2012/08/27

Sunflow Escape

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

3 yorum:

  1. selamm
    yastığın altından çiçek
    sağda komodindeki saate tıkladım 12-3-6-9 çıktı
    kapının yanında sandıktan merdiven sandığın kapağında ipucu
    mavi-yeşil-yeşil-mavi-mavi-yeşil-yeşil-mavi
    merdiveni pencerenin önüne koydum yukarıdan anahtar aldım
    koltuğun solundaki komodine uyguladım mavi-yeşili mavi sol yeşil sağ olacak tornavida ve çiçek aldım sanırım Wharfi var ve renk ipucu sarı mavi üstte yeşil kırmızı altta
    koltuğun sağındaki dolabın vidalarını söktüm eksik parça istiyo
    renklere göre sarı güneş mavi ay yeşil kuş kırmızı çiçek
    kapının sağındaki dolaba uyguladım çiçek ve kurma anahtarı aldım dolapta z harfi var
    duvardaki dolabı açtım anahtarla kağıt ve güneş şekli aldım
    kurma anahtarını dolabın üstündeki kuşa taktım tabağına da bir şey koymak gerekiyo gibi

    YanıtlaSil
  2. alınan çiçekler pencereye asılabiliyo (anahtar aldığımız yere)
    güneş şeklini kapının sağında dolabın üstündeki panele taktım
    duvarda rakamlar çıktı fakat kırmızı çiçeğim eksik 98-6
    9806 sanırım denedim açıldı bulut aldım
    bulutu da güneşi taktığım yere taktım ayarlamak gerek
    kuşun altındaki dolabı
    beyaz siyah siyah beyaz
    siyah beyaz beyaz siyah
    siyah beyaz beyaz siyah
    beyaz siyah siyah beyaz yaptım açıldı çark aldım dolapta O harfi
    çarkı kuşun önüne koydum tıkladım kuş çarkı deldi koltuğun sağındaki dolaba taktım saate göre ayarladım 12 -3- 6-9 siyah damla şekli aldım dolapta O harfi
    elimdeki kağıtta dereceler var 180-0-0-90 dolaplardaki harfleri bu derecelere göre döndürecez sanırım wooz yazıyo moon yazınca açıldı dolap kırmızı çiçeği aldım
    güneşle bulut arasına koydum damlayı bulut ortadaydı damlayla tıklayınca yağmur yağdı filiz çıktı güneşi ortaya getirince çiçek açtı anahtar aldım
    kapıya takıp çıktım teşekkürler oyun için mehbuşuuuum

    YanıtlaSil
  3. unar nasıl açılıyor

    YanıtlaSil