2012/08/18

8 Rooms

Yeni oyun
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

4 yorum:

  1. slm herkese ii bayramlar ilk odada sominenin ustundeki mumu penceredekinden yaktım sominenin içindeki mumları sırasıyla yaktım anahtar diğer odada sag dolaptan siyah top masanın ustundeki mumu yaktım bi top daha sandalyeden fırından meyve sepetinden toplarıda yerine koydum diğer odadayım geyiklerde deer ve ram yazıyordu anagramda buldum dreamer oldu kutuya girdim bi anahtar daha diğer odada da t.vida ile cekmeceyi actım kumandanıun ustundeki sayılara gore sekillerin koselerini saydım ve kapıya yazdım diğer odadayım

    YanıtlaSil
  2. bu odada havalndırmayı t. vidayla actım anahtar anahtarla cekmeceyi actım kutu kapının ustune mause getirince renkler cıkıyo o renkleri kutuya girdim abnahtar baska bi odadayım

    YanıtlaSil
  3. bu odada mumu soldaki mumların arasına koydum elmas aldım kagıtta mumları say diyo kutuda 300 tane tabakta 25 tane diğer yerlerdekileride saydım 348 tane kutuya girdim anahtar baska bi odadayım

    YanıtlaSil
  4. sagdan bi elmas daha solda raftan bitane daha bunları kapıya yerlestirdim ve baska odadayım burda kutuya 4 anahtar lazım ilkini sehpada bardaktan 2. sini sominenin sagından 3. sunu sominenin ustundeki camın solundan 4. sunuda soldaki heykelden aldım ve cıkıs

    YanıtlaSil