2012/07/20

Scary Living Room Escape

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

7 yorum:

  1. Sepetin içinden kırmızı anahtar aldım
    Sehbanın üstünden yeşil anahtar aldım
    Koltuğun üstünden mavi anahtar aldım

    YanıtlaSil
  2. Kırmızı anahtarlı yeri mumların rengine göre yapınca bıcak aldım
    Mavi anahtarlı yeri saati yapıyoruz. 6 dakika ileri 13:56 çekiç aldım
    Yeşil anahtarlı yere kitapları sayıyoruz 4417 alet aldım

    YanıtlaSil
  3. Bıcakla mavi koltuğu kesince turuncu anahtar aldım
    Saksının yanını tahtayı aletle tıklayınca sarı anahtar aldım
    Çekiçle de şişelerin oradaki mor anahtarı aldım

    YanıtlaSil
  4. Puzzle kolaydı anahtar aldım.
    Diğer şifreli yerleri daha görmedim

    YanıtlaSil
  5. Turuncu yere ise kitabın üstündekileri yapınca kerpeten aldım

    YanıtlaSil
  6. Sarı anahtarlı yeri anlamadım

    YanıtlaSil
  7. Kopya
    Kahve-turuncu-yeşil-sarı-turuncu
    Tornavida aldım
    Tornavida,kerpeten,anahtarı kullanıp çıktım

    YanıtlaSil