2012/07/08

Nice Bedroom Escape

Yeni oyun
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

4 yorum:

  1. çiçekta uğurböceğinin altından kürek gibi bi item
    pcnin oradandı sanırım levha gibi bir şey
    saatin arkasından cd
    çerçevede kelebeğin altından 2 rakamı
    soldaki saksıdan çekirge aldım
    yatağın yanındaki saksıdan levha (galiba bu puzzle parçası)
    sağda rafın üstündeki saksıdan bi levha daha
    he puzzlemış duvardaki tabloya yerleşti
    solda elbise dolabının üstündeki çiçekten anahtar
    anahtarla aynı dolabın çekmecesini açtım puzzle
    cdyi bilgisayara taktım JABA yazdı
    dizüstü bilgisayara JABA yazdım 6 rakamı çıktı
    duvardaki kertenkeleye çekirgeyi verdim 4 rakamı çıktı
    en sağdaki avizeden puzzle
    kürek sandığım kurma anahtarıymış uçağa tıkladım puzzle aldım
    bütün puzzlelar yerleşince 8 rakamı çıktı
    duvardaki panele 2468 yazdım (küçükten büyüğe) 9962 yazdı
    kapıya 9962 yazıp çıktım

    YanıtlaSil
  2. Yok mu yahu bu oyunu oynayan kimse :) Başta hızlıca devam ederken şifrelerde tıkadım!

    YanıtlaSil
  3. Ben yorum yazarken özlem odadan çıkmış bile :) teşekkür ettim, onun cd olduğunu anlamakta güçlük çektim :)

    YanıtlaSil
  4. rica ederim dilekus ben de nesneleri belirlemekte zorlandım :)

    YanıtlaSil