2012/07/13

Jisitu Escape

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

1 yorum:

  1. selamm
    çöpten kırık bir çubuk aldım
    laptopa tıklayınca C harfi çıktı ekranda yönleri gösteriyo sanırım
    perdeyi açıp kapayınca kağıt düştü
    çalışma masasının altından sopa kırık çubukla birleşti
    çekmecenin şifresi 2762 elimizdeki kağıtta renkler var bu renkteki kitapları sayıyoruz yeşil kitap 2 kırmızı 7 koyu mavi 6 açık mavi 2 (biri kitaplıkta diğeri masada) çekmece açıldı anahtar aldım
    anahtarla çalışma masasının çekmecesini açtım kedi maması aldım
    mamayı tabağa koydum kedi kalktı
    C harfinin yönleri sol üst sol alt sağ üst sağ alt sol alt sağ alt kedinin yatağını çekince tabloya uyguladım düştü anahtar aldım
    kitaplığın alt gözünü açtım bant aldım elimdeki sopaları bantladım
    sopayla çekmecelerin arkasından kutu aldım içinden coin çıktı bi kız geldi oyun bitti

    YanıtlaSil