2012/07/20

Escape Sneaky Manor

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

2 yorum:

  1. iyi bari bu sitede yorum var

    YanıtlaSil
  2. ilk ekrandan bir sağ yapınca yerden
    basket topunun arkasından
    bahçe koltuklarının orada sol yukardan
    ve aynı yerde deniz gözlüğü alınca havuzdan
    havuzlu ekrandan bir yukarı yapınca sol köprüden aldım siyah topları
    voleybol sahasından da harita aldım
    f deki masadaki kutuya topları takıp anahtar aldım kapıyı açtım
    n de tencerenin arkasından mavi taş
    m de pencereden tornavidac den bir şişe su
    ı da langırt masasının deliğinden turuncu taş
    u da tornavida ile havalandırmadan pembe taş
    k dan çakmak
    x de kitapta şifre var
    teleskop aldım x den
    ve x ile l deki elektrik düğmelerine bastım
    x teki ve v deki kitaplara göre v deki şifreli kutuyu açıp anahtar aldım
    sanırım sol,yukarı,sağ,yukarı,alt,sağ,yukarı idibeyaz anahtarla t yi açtım
    elektrik düğmesine bastım t de
    ananas için bıçak lazım sanırım
    s de masadaki ateşe su döküp mavi anahtar aldım
    g yi açtım düğmeye bastım
    türbüşon lazım galiban deki çekmeceyi tornavida ile açtım türbüşon alıp g deki şişeyi açtım içinden sarı anahtar alıp y yi açtım bıçak aldım
    yerdeki kağıtta renk sıralaması var
    z de de bastım düğmeye
    k da da düğme varmış
    bıçakla t deki ananastan sarı taş
    s den teleskopla güneşe bakınca aa daki kutunun şifresi
    kırmızı taş aldım kutudan y deki renklerin olduğu ipucu kağıdında threads yazıyorduL deki kutuya HARDEST yazınca siyah anahtarsiyah anahtarla r yi açıp mumu yakınca yine bir taş.y den bıçak t de ananası kestim sarı taş
    belki bende farklıdır L deki kutuya HARDEST yazınca siyah anahtar
    Gde yeşil taş (sol üst3.şişe)
    Rde taşları dizeceğimiz yer tu.kı.mo.ma.sa.pe.ye.
    anahtarla arabaya biniyoruz.

    YanıtlaSil