2012/07/05

Demon's Chronicles

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

11 yorum:

  1. Puzzle yapınca levye aldım

    YanıtlaSil
  2. Su doku
    4231
    1342
    3124
    2413
    balta aldım

    YanıtlaSil
  3. 20 üçgen olunca işlem 400 puzzle parçası aldım
    Heykel kafalarının altından puzzle parçası aldım
    Masanın oradaki köşe lambasına balta ile tıkladım puzzle parçası aldım
    Yatağın yanındaki abajura levye ile tıkladım puzzle parçası aldım

    YanıtlaSil
  4. Diğer çekmecedeki işlemi yapınca toplama olan
    19 281 749 28 acacak galiba aldım

    YanıtlaSil
  5. Acacakla açık çekmecenin içinden puzzle parçası
    Odaların çeşitli yerlerinde renkler var. çekmecelerde ve çiceklerde. yapınca bıcak aldım

    YanıtlaSil
  6. Bıcakla koltukların orada köşedeki ağaçtan şekil aldım
    Bir çekmeceyi yapamadım

    YanıtlaSil
  7. mehbup artık az açıklama yapıyorsun renkleri yapamadım. birde 20 üçgen olunca 400 puzzle parçası ne demek anlamadım

    YanıtlaSil
  8. en alt çekmecedeki üçgen karesi 400 olunca puzzle veriyor

    YanıtlaSil
  9. renkleri yapamayınca bıçak alamadım oyun yarım kaldı

    YanıtlaSil
  10. kırmızı, sarı, mavi
    mavi, turuncu, yeşil bıçak

    YanıtlaSil
  11. devamını mehbup yazmış çıkış.
    hoşçakalın...

    YanıtlaSil