2012/07/15

Botanical Gardens Escape

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

17 yorum:

  1. ilk ekranda sagda resmın sol ust kosesınden kırmızı tas aldım,saga dondum agacın dıbınden bez aldım,2 sag 3 saksınn ılkının altından dıkdortgen tahta,ve aynısından bır tane de saksıların oldugu masanın sag bacagından aldım

    YanıtlaSil
  2. saksıların altındakı kutunun altından tel parcası.tekrar sag kurek

    YanıtlaSil
  3. 9853 tu heralde agacın arkasındakı gri dugmelı kutuya basarken tesaduf acıldı.ıcınden kova aldım

    YanıtlaSil
  4. kova degıl tıpaymıs su gıder delıgını kapattım onunla ve delıgın orda 3. dıkdortgen tahtayı aldım .aynı ekranda camın dıbınde borunun ucunda 1,3,12,7 sayıları cıktı

    YanıtlaSil
  5. telle kırmızı tas bırlestı

    YanıtlaSil
  6. onunla sagda 2. ekranda yerde kucuk cıkıntıdan toplu ıgne aldım

    YanıtlaSil
  7. onunla sagdan 2. ekranda yerde kucuk cıkıntıdan toplu ıgne aldım.sayıların yazdıgı yerın altını kurekle actım sıfrelı kutu ve saat seklınde sayılar cıktı

    YanıtlaSil
  8. 3024 kutunun sıfresı saat gıbı dusununce kagıttan kontrol edıp saat 1 yerıne 3 ,saat 3 yerıne 0 ... gelıyor

    YanıtlaSil
  9. kimse yok muuuu site sakınleri

    YanıtlaSil
  10. bezı de tablonun soluna duvere surup ıslatıp tabloyu sılıyoruz actıgımız kutunun sıfresı cıkıyor

    YanıtlaSil
  11. cekıcle de saksıların altındakı kutunun ıcındekı seyden kırıp bır parca aldım

    YanıtlaSil
  12. onunla ılk ekrandakı kutuyu actım levye var

    YanıtlaSil
  13. levyeyle de saksıların altındakı kutunun altından tahtaları soktum daha once aldıgım toplu ıdne degıl cıvıymıs onu tahtaya caltım ılk saksının altından levyeyle bır cıvı daha aldım onu da caktım

    YanıtlaSil
  14. tablonun arkasından bır tahta daha toplamda 8 oldu

    YanıtlaSil
  15. agacta yukarı bakılan kısıma kucuk tahtaları cakıyoruz yukarı cıkıyoruz agactakı cıvıyı de alıyoruz cıkmaya devam ettık.1 tane cıvı eksık kaldı ve arkada basılan dugme yerı var anlamadıgım

    YanıtlaSil
  16. son cıvıyı bulamadım kımse yok mudur

    YanıtlaSil