2012/07/08

Asylum X

Melting-mindz yapımı yeni oyun

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

2 yorum:

  1. selamm
    en soldaki ekrandan kavanoz aldım artık mor ışıkları toplayabiliyorum
    en sağdaki ekrandan harita
    Ede levye
    Gde pencerenin tahtalarını levyeyle söktüm kırmızı anahtar
    Mde kürek, kırmızı kutuda LEX yazıyo
    Eden kürekle sarı taş
    Kyi açtı anahtar kitap aldım
    Jde çekiç
    Nde sağda kapı aralığına tıkladım bi odaya girdi duvarda şekiller
    beyaz x-boşluk-siyahx
    boşluk-siyahx-beyazx
    siyah x-beyaz x -boşluk
    başka bir kapı aralığına tıkladım pencerenin önünden anahtar

    YanıtlaSil
  2. Mdeki kutunun şifresi kitapta LEX harflerine denk gelen rakamla verilmiş 356 turuncu taş aldım
    Hdeki kutuyu Nde odadaki şekillere göre yaptım kırmızı taş
    Iyı açtı anahtar fener aldım
    Adan fenerle yeşil taş
    Fden fenerle beyaz taş
    Ida aletin uç kısmına çekiçle vurdum anahtar aldım
    Lyi açtı anahtar tornavida aldım
    Oda fenerle anahtar
    Dde fenerle mor taş
    Jde tornavidayla küvetin içinden mavi taş
    Pyi açtı anahtar duvardaki paneli kitabın köşelerindeki şekillere göre yaptım anahtar bir de mor taşı duvardaki yere taktım
    Jye kırmızı taşı taktım
    Aya turuncu taşı
    Qyu açtı anahtar sarı taşı taktım
    Mye mavi taş
    Hye yeşil
    Dye beyaz taşı taktım
    ilk ekrandan geriye tıkladım bitti

    YanıtlaSil