2012/06/02

One Scene Escape 3

Yeni kaçış oyunu
Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

2 yorum:

  1. selammm
    duvarda asılı fotolara göre kasadakii ayı ve eşek resimlerini ayarladım kasa açıldı çiçek resmi aldım
    posta kutusuna 69312 yazdım açıldı ipucu raftaki çiçeklerin üzerindki saatler
    başka bir çiçek resmi aldım
    ekranın en sağında duvardaki yuvarlağa bisiklet kasasındaki ipucuna göre sol sağ sol sağ sağ sol yaptım spotlar yandı
    ilk aldığım çiçek resmini dolaba taktım açıldı
    dolabın içinde sol üstteki şifreli yere duvardaki junk yazısına ve alt kısımdaki harflerin yerine göre
    1 2 3
    4 5 6
    7 8 9 diye düşünürsek 7-2-5-3 e bastım çiçek resmi aldım

    YanıtlaSil
  2. bisikletin selesinden kağıt
    kağıtta duvardaki 4 kareli yere tıklama sırası var buna göre
    sol üst- sol alt- sağ alt- sağ üst- sağ üst- sağ alt- sağ alt- sol alt- sol alt
    sprey aldım kağıdı ters çevirip üzerine sıktım spotlara tuttum kağıdı 682 rakamı yuvarlak içinde
    dolabın içinde sağ üstteki göze yazdım çiçek resmi aldım
    dolaba taktığım resmi geri aldım duvardaki panele takıcaz
    panelde 90, 360, 270, 180 yazıyo 90= saat 3 360= saat 12 270= saat 9 180= saat 6
    saksılardaki saatlere göre panele yerleştirdim 3-12-9-6
    oyun bittiiii

    YanıtlaSil